Saturday, July 30, 2011

Mimosa sunset


मैले आफ्नो ब्लगको पहिलो पोस्टिङमा सुर्यास्तका तस्बिरहरु छाने । मलाई सूर्यास्त प्रकाश र छायाको चन्चल खेल जस्तो लाग्छ । एकदिन म कोपेनहागेनको नोहाउनबाट मेरा साथीहरुसँग मोटरबोटमा निस्किए । मैले पहिलोपटक बोट सेलिङ गर्न सिकें । हावाको बेग र यस्को उपयोगको खेल बोट सेलिङमा रमाइलो लाग्यो । बोटमा झुन्द्याइएका ठुला कपडाले हाम्रो यात्रा अगाडी बढाएको थियो । १५ जुन बिहान ९ बजे सुरु भएको यात्रा साँझ ८ बाजे टुङ्गियो । गर्मी मौसमको सुरुवाती समय भएकोले हामी फर्किदा सम्म सूर्य अझै अस्ताइ सकेका थियेनन्। यहि एक दिने जल यात्रामा घाम र पानीको रंग र छायाको भेटलाई मेरो क्यामेराले कैद गरेको छु । अरु तस्बिरहरु पनि थप्दै जाने छु । यो ऐना मेरो सानो प्रयास...






9 comments:

  1. loved the photos, keep it up sister :)

    ReplyDelete
  2. kasto ramro photo haru...i never knew other side about u..!! rupesh

    ReplyDelete
  3. Hi, beautiful photos. The colors of the last three are very special. hamro copenhagen jastai hoina.

    Keep up the good work :) ( .. and swing by my blog as well, http://nepal.codeboutique.com/ )

    ReplyDelete
  4. Good work! Ajhai ramro ramro pics rakhnu. Lekhai pani ramro cha.

    ReplyDelete
  5. wonderful photos. good job luna

    ReplyDelete
  6. Luna Di,
    Actually I was really waiting for your photography..!
    All photos are splendidly brilliant.. I am waiting more.. :)

    ReplyDelete